TREBALLEM EL PRESENT PER DESENVOLUPAR EL FUTUR

jueves, 28 de marzo de 2013

LA MARIOLA


Aquella nit quasi no vaig pegar ull, estava molt nerviós perquè me n’anava d’excursió. S’obrí la porta de l’habitació, era la mama! Venia a despertar-me però jo ja estava despert. Em vaig vestir com un llamp, vaig amanir la motxilla, em vaig engolir el desdejuni i me’n vaig anar corrent a l’escola. Allí m’esperaven els meus companys i les mestres i vam eixir cap a la Mariola. Com molt bé diu la cançó: “…Tot a floretes”, va anar trobant tota mena de vegetació: lleterola, margarides, piteres, geranis silvestres, figues de pala, petorreta, romer… Vam travessar el poble i vam eixir per “la Costa”. A l’anar pujant vam poder veure els barris del poble des de dalt: la Vila, el Raval, Fraga, els polígons industrials, el cementiri…Vam vorer també el recorregut de la via del tren i la vam creuar amb molta precaució. En un trés i no rés estavem en Sant Cristòfol. Allí ens va donar la benvinguda  un esquirol, qué emoció! Vam buscar les marques que ens senyalaven el bon camí per a la nostra ruta i les vam seguir fins al Racó de la Mala Cabra i la Penya Banyada. Vam pujar un poc més per veure les serralades del Benicadell, l’Aitana, el Montcabrer…els pobles de Beniarrés, Gaianes, l’Alqueria, Muro…i també el pantà de Beniarrés que tenia molta aigua. Vam tornar a Sant Cristòfol on vam jugar una bona estona i, després de dinar, vam tornar al cole per la Penyeta Blanca. Un dia fantàstic!


No hay comentarios:

Publicar un comentario